Sunday, April 6, 2008

8->

Fac ce fac si iar imi aduc aminte de cotidian... dar in acelasi de trecut... de copilarie... de vremuri fara griji... cred ca cel mai bine ar fi sa traiesc in vis :X



Acolo totul ar fi perfect... sau dak nu ar fi, l-as face eu sa fie, doar e visul meu.. si totul se intampla asa cum imi doresc eu...



Nu pot sa zic ca acum toata viata mea e grea sau ca am nu stiu cate griji.. dar park era mai bine cand singurele ganduri erau kt de mult puteam sari coarda... unde am ramas la sotron... ce se intamplase in povestea dintre papusile mele si ale prietenelor mele... cand vine mama acasa ca sa iesim la plimbare... si toate lucrurile marunte care mi-au facut copilaria frumoasa... :X



Dar park atunci cand nu mi se "complica" viata, nimic nu ma mai atrage, si imi doresc sa se intample ceva inedit care sa ma faca sa ma simt din nou plina de viata, sa rupa monotonia.... si sunt atatea metode care sa ma faca sa ies din banal.... mai apare un baiat kre imi face viata un chin... sau ma rog, imi fac singura zilele un chin din cauza unui baiat :)) pt k asa cum am mai zis, ma complic prea mult :P... Mai dorm o noapte la una din prietenele mele in kre descoasem tot... si desfacem firul in patru [ridicat la ce putere vreti :-" :P]... sau poate vin ele la mn la tara unde ne plimbam kt e ziua [si noaptea ;)) :-"] de lunga si le fac cunostiinta cu toata lumea... ma mai cert cu vreo presupusa "prietena" [termenul mai potrivit : cunostiinta :))] dar fara sa imi pese prea mult :D.... reinnod prietenii lasate balta pe perioada iernii... sau poate tot impreuna cu prietenele mele dam iama in mall la "cumparaturi de primavara " :X



Toate astea sunt asa de placute... si in momentele triste imi aduc aminte de astea si imi mai trece un pic din suparare :) si ma face sa ma gandesc cu entuziasm la momentele urmatoare pe care o sa le savurez....



Dar pana la urma viata este un intreg ansamblu de suisuri si coborasuri.... asa ca nu imi ramane decat sa pastrez in inima momentele pe care le iubesc si sa trec repede, repede peste cele care ma fac sa fiu melancolica sau irascibila sau negativista....



ENJOY LIFE!!!

1 comment:

Anonymous said...

in sfarsit pot lasa si eu commenturi p blogul tau..:X:X:X:X...
ideea e k o prietenie adevarata niciodata nu se termina....oricat de mult tp ar trece fara sa va vedeti una p alta